SarahJ

Tien jaar geleden startte Sarah Jehoul als jonge twintiger haar eigen schoonheidssalon. Haar meisjesdroom werd op dat moment perfect vertaald in een speels en frivool logo. In de afgelopen jaren evolueerde Sarah naar een zelfzekere vrouw. Ook haar zaak groeide uit tot een klassevol salon met een degelijk cliënteel, kwalitatieve merken en hoogwaardige schoonheidsbehandelingen. In het team van ervaren schoonheidsspecialistes en het netwerk aan leveranciers dat ze rondom haar bouwde, vindt ze haar visie terug en drukt ze haar stempel. Het enige dat niet in het groeiproces meeging was haar look & feel. En ik kan het niet genoeg benadrukken dat ook dit een zeer belangrijk onderdeel is van je zaak. Met je logo en communicatie treed je naar buiten en deze moet perfect jouw visie vertalen. Tijd dus voor een restyling.

It’s Mie begeleide haar in deze metamorfose. De briefing was voor mij meteen duidelijk: haar nieuwe huisstijl moet klasse en degelijkheid uitstralen. Met haar nieuwe logo moet Sarah zich kunnen losrukken van haar meisjesimago. Strakker maar met een vrouwelijke toets.

In het logo werd goudfolie verwerkt; de gouden ‘krul’ is een subtiele verwijzing naar een haarlok. Het logo kan op zichzelf staand toegepast worden al zet het gebruik van een marmerlook achtergrond meer kracht bij.

It’s Mie zorgde ook voor de verdere toepassing op een reclamezuil, fotobehang in de zaak, cadeaubonnen, prijslijsten, flyers en divers POS-materiaal.

De website is een strakke en overzichtelijke weergave van haar aanbod waarin makkelijk genavigeerd kan worden. Het gebruik van beelden in éénzelfde sfeer geeft het geheel de nodige rust. De quotes maken het opnieuw wat speelser.

SJ Hair and Beauty staat er! En ook Sarah en haar team staan klaar om je te verwennen en bij te staan met advies.

Benieuwd naar wat we met jouw huisstijl kunnen doen? Neem gerust eens contact met ons op!

Date

6 juni 2018

Category

Branding

Tags
branding, drukwerk, huisstijl, logo, look & feel, website