HelderHuis

Dorien Van Eygen mag zich de 3de Belgische KonMari Consultant noemen! KonMari Consulant? Jawel, ze heeft een opleiding gevolgd bij de enige echte Marie Kondo.

 

Marie who?

Dorien begeleidt je volgens de KonMari MethodeTM. Deze methode is een opruimmethode, ontwikkeld door de bekende Japanse opruimgoeroe Mari Kondo. De methode is grotendeels gebaseerd op het stellen van de vraag ‘Word ik hier blij van?’ bij al jouw bezittingen. Van een kledingstuk dat je net gekocht hebt, tot een verjaardagscadeau van een verre vriend. Bewaar alleen wat echt belangrijk voor jou is; de rest kan weg. Door je te omringen met spullen waar je blij van wordt, leer je deze nl. meer te waarderen. In plaats van kamer na kamer op te ruimen, focust de KonMari MethodeTM zich op het opruimen per categorie, namelijk: kleding, boeken, papieren, allerlei en tot slot sentimentele items.

Fantastisch toch?

 

Begeleiding door It’s Mie

Dorien kwam met haar nieuwe project aankloppen bij It’s Mie. Haar mooie plan wilde ze eerst en vooral vertalen in een catchy naam en vervolgens visualiseren in een passend logo met bijhorende huisstijl. De kern van haar nieuwe zaak is om samen structuur en orde te brengen in je huis en daardoor ook te zorgen voor rust in je hoofd. Ze wil absoluut van het saaie imago af dat opruimen heeft. De KonMari MethodeTM hoef je maar één keer in je leven toe te passen. Ze maakt opruimen en organiseren leuk omdat je meteen resultaat ziet. Opruimen hoeft niet saai en oubollig te zijn. Opruimen is hip en fun!

 

Naam, logo, huisstijl

HelderHuis dekt ons inziens de volledige lading. Het logo krijgt een vrouwelijke uitstraling; haar doelgroep is tenslotte de ambitieuze vrouw tussen de 25 en 45 jaar die naast een carrière ook een druk gezinsleven heeft, vaak met kleine kinderen (lees: veel speelgoed, kleertjes en kinderspullen) en die houdt van een uitgebreid sociaal leven. Voor deze vrouw is georganiseerd door het leven gaan een must al heeft ze daarvoor een duwtje in de rug nodig.

Date

6 december 2018

Category

Branding